2018年11月7日水曜日

Cub's Library Visit
図書館に行ってきました

YMCA Global Kindergarten・活動紹介

The Cub class went on a library visit today as part of their lesson.
The library was very big and there were so many books!
There were even picture books written in many different languages.
We borrowed several books so we could enjoy reading them in the classroom.


カブクラスがレッスンの一環として図書館に行ってきました。
図書館はとても大きくて、とてもたくさんの本がありました。
いろいろな言葉で書かれた絵本もありました。
最後に何冊かの本を借りてきました。教室で読んで楽しみましょう。

(YMCAグローバルキンダーガーテン 中村 礼子)