2018年10月19日金曜日

Cub Class' Outing
カブクラスの園外保育

YMCA Global Kindergarten・活動紹介

The Cub class had an outing to Negishi Park today. It was drizzling in the morning, but we were lucky that it stopped before we left the YMCA! At the park, we could pick up fallen leaves and acorns. We fully enjoyed an outdoor lunch and playtime! Thank you for this wonderful experience. We will add this to our growing list of wonderful experiences at YGK.



今日、年長のカブクラスは根岸森林公園に園外保育に行ってきました。朝は雨がぱらついていましたが、YMCAを出るころには雨も上がっていましたので無事に出かけることが出来ました!公園では、落ち葉やドングリ拾いを楽しみました。ピクニックごはんと外遊びを心行くまで楽しみました。この素晴らしい時間を与えられましたことを感謝します。またひとつYGKでの良い思い出が増えた一日になりました。

(YMCA Global Kindergarten 中村 礼子)