2019年3月22日金曜日

YGK Spring School Day 2
YGKスプリングスクール第二日目

YMCA Global Kindergarten・活動報告

It was such a fun and memorable day today. We were able to experience the Sea Bass with our YGK friends and saw the other side of Yokohama from the Sea bass view. It was wonderful!
We had fun having lunch together at Yamashita Park while enjoying the fresh air and nice weather. We were able to play together after the lunch and went straight to Marine Tower where everyone have enjoyed stamping the Marine Tower’s stamp on the paper we got from them.  We were astonished to learn that we can go to its highest floor which is the 30th floor. We were very thankful to have seen Mt. Fuji from there.
Before we went back to school, we had a chance to look at the Marine Tower again from Yamashita Park and were able to use our creativity by sketching it.
It was another amazing Spring school with friends and teachers. We are looking forward to more great adventures with you!





YGKスプリングスクール2日目です。
とても楽しく、忘れられない一日になりました。シーバスに乗って海の上から見る横浜は、いつもと違った姿にみえました。素晴らしい経験になりました。
清々しい春空の下、山下公園でお昼ごはんをいただきました。お昼の後は、公園で楽しく過ごし、マリンタワーへ向かいました。マリンタワーでは、記念にスタンプを押しました。マリンタワーの最上階である30階まで上がれるということにびっくり!幸運なことに、展望デッキからは富士山の姿も遠くに見ることが出来ました。
園に戻る前に、山下公園からマリンタワーを見上げて、思い思いにスケッチをしました。どの絵も皆の創造性が溢れる素敵な出来上がりでした。
スプリングスクールはまだ続きます。次はどんな冒険が待っているかな?お楽しみに!

(YMCA Global Kindergarten)