2018年12月28日金曜日

Christmas Concert
クリスマスコンサート

YMCA Global Kindergarten・活動報告
We had an annual Christmas concert and talent show on Friday, December 21.
Every class practiced their songs, dances, and Christmas play for this special day and they did a great job!
Santa Claus made a special visit and brought us a big bag full of presents.
The children also showed their exuberant talents during our talent show.

We would like to appreciate all the help, kindness and support you showed us this year.  We hope you have a wonderful winter holiday, and we look forward to seeing you in the new year.





12月21日(金)にYGKのクリスマスコンサート&タレントショーが実施されました。
この日に向けて、歌やダンス、クリスマスの劇の練習を重ねてきましたので、どのクラスも素晴らしい発表をしてくれました。
そして、クリスマスと言えば皆が大好きなサンタさんですよね!もちろん、YGKにもレゼントが詰まった大きな袋を抱えてサンタクロースのおじさんが来てくれました。
第2部のタレントショーでは、どの子もたくさんの才能を見せてくれました!
今年一年、たくさんのご支援を賜り、ありがとうございました。素敵な冬休みをお過ごしください。また来年お会いできることを楽しみにしております。
(YMCAグローバルキンダーガーテン 中村 礼子)