2018年11月27日火曜日

Welcome Fiesta
ウェルカムフェスタ

YMCA Global Kindergarten・活動紹介

November 23 was the Welcome Fiesta of Yokohama Chuo YMCA.
It is a charity event, held as part of the YMCA fund raising campaign for international and community cooperation.
As for YGK, we managed the haunted house and sold candy wreaths.
With the help of the YGK parents, we were able to have a successful fundraising campaign.
Several graduates also visited us.  It was really great to see them all.
We would like to express our deepest appreciation for all the support we received from everyone!


11月23日は横浜中央YMCAのウェルカムフェスタでした。
これは、横浜YMCA国際・地域協力募金の一貫として毎年行われているチャリティーイベントです。
YGKでは、今年もお化け屋敷とキャンディーリースを出店しました。YGK保護者の皆様からたくさんのご協力をいただき、今年もたくさんのお客様をお迎えすることが出来ました。
卒園児の皆も何人も遊びに来てくれ、とても嬉しい日となりました。
お手伝いしてくださった皆様、ご来場いただきました皆様、お買い求めいただきました皆様に心から感謝申し上げます。

(YMCAグローバルキンダーガーテン 中村 礼子)