2018年10月23日火曜日

The 21st International Charity Run
チャリティーランに参加しました

YMCA Global Kindergarten・活動紹介

On Saturday, October 20, the 21st International Charity Run was held at Rinko Park, Minato Mirai.

The fee applied for entering this charity event is donated to children in need.
Thanks to all the kind support from the parents and other people, the Cub students were able to take part in the event, this year too.
Although what each of us can do is quite limited, put together, our contributions can help bring forth a better world.



先週の土曜日は横浜YMCAの第21回インターナショナルチャリティーランでした。 YGKからもカブクラスの10名が参加をしました。 このチャリティーイベントは、5人が1チームのリレー形式です。 参加するためのチームエントリー費は、障がいのある子どもたちのために使われます。 出走してくれたお友だちやご家族はもちろん、他クラスの園児やそのご家族のご支援があって、今年も無事に参加が出来たことを心から感謝いたします。 私たち一人一人の力は小さいけれど、みんなで心を合わせることにより、大きな力となっていくことを感じる機会となりました。本当にありがとうございました。

(YMCA Global Kindergarten 中村 礼子)