2018年5月30日水曜日

YGK Family Picnic
YGKファミリーピクニック

YMCA Global Kindergarten・活動報告

On the 25th of May, we held our annual YGK Family Picnic event at Negishi Forest Park! It is one of the most exciting events every year! We organized fun activities and group games; such as Dancing Time with Monkey Banana song, Parachute, The Longest Line game, and the Bingo Scavenger Hunt! We closed the event by having a drama performance by our lovely teachers. They performed one of our most favorite stories, 'Good Night, Gorilla'. It was a remarkable day and we are very happy and grateful of our students' and parents' cooperation and support during this event!




YMCAグローバルキンダーガーテンでは、5月25日(金)に根岸森林公園にて毎年恒例のYGKファミリーピクニックを行いました。
モンキーバナナソングにあわせてダンスをしたり、一番長い線を作れゲームや宝探しゲーム等、皆で楽しい一日を過ごしました。
楽しかった一日を締めくくるには、これも毎年恒例の先生たちによる劇が欠かせません。今年はみんなの大好きな絵本「おやすみ、ゴリラくん」が選ばれました。いたずら好きのチャーミングなゴリラくんが笑みを誘いました。
お天気にも恵まれ、心地の良い素敵な一日になりました。皆様、どうもありがとうございました。

YMCAグローバルキンダーガーテン